Monday, August 15, 2011

Email pribadi untuk rakyat malaysia(BETA Stage)

Hurmp, satu lagi bentuk pembaziran yang rasanya tidak patut dilakukan. mungkin, bagi anda satu berita yang menarik. tapi, buat apa kita perlu bersaing dengan Google yang jauh lebih maju dan didalam masa yang sama, sememangnya sudah percuma.

Biarpun banyak kritikan, tetapi project email untuk rakyat malaysia kini sudah sampai ke tahap BETA, yang dimana, kalau mengikut taturcaranya, project ini sudah hampir untuk tiba ke finalnya.

didalam fungsi MyEmail nie, ada terselit tamtamCRM, saya pun tidak pasti amenda tue. jika dahulu, kita penah digemparkan dengan satu website yang berharga 1.4Juta(Jika tidak salah), mempunyai security hole yang sangat mudah untuk digodam, bahkan sekiranya anda masih ingat, 1malaysia.com juga pernah digodam 2 kali oleh hacker seberang. apakah dengan kehadiran MyEmail ini, menjanjikan keselamatan data penggunanya?? sama-sama kita saksikan

MyEmail

0 comments:

Post a Comment

Eddytech menggunakan sistem comment yang tidak memerlukan anda untuk memasukkan "captcha" bagi memudahkan eddytech untuk mendapat feedback daripada anda :)