Friday, March 25, 2011

Ade jugak yang percaya bulat-bulat?

Wahh...ade jugak yang percaya mitos-mitos sebegini, kenapa sebegitu mudah mereka-mereka ini mempercayai spam-spam yang sebegitu karut. sepertimana yang kita tahu, FB tidak sebegitu mudah membuang "client2"nya, bagi para-para pengguna FB, dengan adanya para pengguna inilah FB mendapat keuntungan yang berlambak, takkan lah FB nak buang "keuntungan" yang sepatutnya masuk kedalam account bank FB. dengan berlambaknya client-client inilah, para-para pengiklan mengiklan produk mereka. sebab itu home FB ade iklan. berbanding dengan google yang menggunakan adsense untuk bahagian-bahagian iklan.

Diharapkan agar para pengguna-pengguna internet supaya tidak mudah terkena trick-trick dan spam-spam sebegini, ini bukan sahaja menyusahkan rakan-rakan anda, bahkan ianya membuang masa dan bandwidth internet anda(kalau gune BroadBand). sebagai bukti FB tidak akan sewenang-wenangnya buang client yang mungkin profitable..cuba lihat image snap shot dibawah ini

See!!, Reason for leaving (REQUIRED!!) senang-senang je ke "duit terbang x masuk poket"

2 comments:

  1. hahah tak pernah caye,...mengarut tol fb yang dah ade duit riban2 nak buang orang suka hati

    ReplyDelete

Eddytech menggunakan sistem comment yang tidak memerlukan anda untuk memasukkan "captcha" bagi memudahkan eddytech untuk mendapat feedback daripada anda :)